Ik heb de kaart bekeken15€ betaald en afgewacht - Reisverslag uit Verona, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Ik heb de kaart bekeken15€ betaald en afgewacht - Reisverslag uit Verona, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Ik heb de kaart bekeken15€ betaald en afgewacht

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

06 Juli 2012 | Italië, Verona

Verona 6 juli. Het was wel even een soort discussi maar toen de ober begreep dat de drank er niet bij hoorde ging hij aan de slag, en zie het resultaat.
Vandaag lagen er 110km voor de wielen, om 7,30 weg 7.45 een stortbui, ik nat, routeboekje nat dus toen maar via de bordjes naar Verona. Na 75km zat ik onverwacht al in
Verona. Volgens het boekje zou ik Lago-Maiore aandoen, nee dus, foutje. Het is een mooie stad met veel historische gebouwen, ik ben eerst als een echte toerist met een treintje rond gegaan en daarna wat, voor mij leuke dingen bezocht. Ik kon nog kaartjes krijgen van de opera in de Arena maar eerst 4 uur op een hard zadel en dan nog 3 uur op een stenen trap was
mij wat te veel.
Heb onderweg nog even bij Picante rond gekeken, een man wil wel eens wat na 11 dagen, niets Picants gezien. Totmorgen.

  • 06 Juli 2012 - 20:39

    Luuk:

    Voor het Picante had je toch moeten aandoen! Dit was PiLcante!
    Bedankt voor je zadeladvies voor mijn Speedy: perfect!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 52233

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: