Rustige dag en iets recht zetten - Reisverslag uit Assisi, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Rustige dag en iets recht zetten - Reisverslag uit Assisi, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Rustige dag en iets recht zetten

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

11 Juli 2012 | Italië, Assisi

Assisi 11 juli.
Nu ik Assisi een beetje, gezien heb, moet toch terug komen op mijn uitspraak over oude stenen. Zoals ik het hier zie, perfect onderhouden/gerestaureerd is het iets waar ook als cultuurbarbaar van onder de indruk. Er is hier veel marmer gebruikt en hoe de stad tegen de berg op ligt, prachtig. Even bij een collega aangeweest, die kon alles repareren en had ook van alle fietsen van de laatste 40 jaar nog 2eh onderdelen. Even ging niet, ik moest mee naar binnen, foto's bekijken, oud wielerprof, ik kreeg water aangeboden en zelf lengde hij het water aan met wijn. Leuke kerel. Morgen een flinke klim-etappe dan vrijdag en zaterdag 2 korte. De terugreis is geboekt, ik ben zondagavond weer in Neerkant. Misschien zijn jullie een beetje jaloers om de 30 graden+, ik zou wel een regendag kunnen gebruiken. Morgenoptijdwegaircostukinhotel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 52206

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: