Rustige dag en iets recht zetten - Reisverslag uit Assisi, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Rustige dag en iets recht zetten - Reisverslag uit Assisi, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Rustige dag en iets recht zetten

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

11 Juli 2012 | Italië, Assisi

Assisi 11 juli.
Nu ik Assisi een beetje, gezien heb, moet toch terug komen op mijn uitspraak over oude stenen. Zoals ik het hier zie, perfect onderhouden/gerestaureerd is het iets waar ook als cultuurbarbaar van onder de indruk. Er is hier veel marmer gebruikt en hoe de stad tegen de berg op ligt, prachtig. Even bij een collega aangeweest, die kon alles repareren en had ook van alle fietsen van de laatste 40 jaar nog 2eh onderdelen. Even ging niet, ik moest mee naar binnen, foto's bekijken, oud wielerprof, ik kreeg water aangeboden en zelf lengde hij het water aan met wijn. Leuke kerel. Morgen een flinke klim-etappe dan vrijdag en zaterdag 2 korte. De terugreis is geboekt, ik ben zondagavond weer in Neerkant. Misschien zijn jullie een beetje jaloers om de 30 graden+, ik zou wel een regendag kunnen gebruiken. Morgenoptijdwegaircostukinhotel.