Vraag nooit aan een automobilist de weg - Reisverslag uit Narni, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Vraag nooit aan een automobilist de weg - Reisverslag uit Narni, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Vraag nooit aan een automobilist de weg

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

12 Juli 2012 | Italië, Narni

Narni 12 juli. Het gaat bijna altijd fout, ze sturen je de verkeerde kant op of de afstand klopt niet. Zo ook vanmiddag. Ik zat om 6 uur al op de fiets en het ging vandaag fantastisch, maar aangekomen zaten alle hotels in het stadje vol door een internationaal muziekevement maar de behulpzame man belde rond en vond een kamer op 600 meter afstand. Het was dus 2.5 km en 200 meter hoger, een prachtig hotel, goed onderhouden en met 5 kamers bezet, restaurant dicht, dus met de fiets eten. De muzikanten zijn jongeren uit de hele wereld die hier komen voor een viool-masterclass, roken en zuipen want dat mogen jonge Amerikanen thuis niet. Mijn fietsplan is veranderd, ik fiets morgen door naar Rome, ik was vandaag ook al om 1 uur binnen. Morgenishetromezienendannaarhuis.

• 12 Juli 2012 - 21:13

Dick En Marleen:

We hebben je verslagen gelezen en vinden het hardstikke knap dat je fietstocht is gelukt .Proficiat!
    Groetjes en tot in neerkant.

• 13 Juli 2012 - 12:27

Diny Vervoort:

Ha die Jules, terug uit Marokko en jij zit al (bijna) in Rome !
    Ga je verslagen nog lezen maar vanuit Meijel wens ik je een laatste goeie etappe toe. Overigens weet ik niet wat beter is: 45 gr of af en toe wat regen.....

Ultreia !

• 13 Juli 2012 - 18:15

Jan Kooi:

niet veel tijd ,maar meer dan genoeg tijd om elke dag even te checken hoe alles verloopt met je fietstocht,het moet een pracht ervaring zijn ,geniet er maar van ,dan kunnen wij van jouw verhalen genieten,groetjes en tot schrijfs,ps er zijn bij de klotvaarders aardig wat mensen die je volgen,dus kijk zo nu en dan eens achterom,groetjes jan kooi.