Proberen of ik met mijn schoenmaat 48 in de Po kan - Reisverslag uit Ferrara, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Proberen of ik met mijn schoenmaat 48 in de Po kan - Reisverslag uit Ferrara, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Proberen of ik met mijn schoenmaat 48 in de Po kan

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

07 Juli 2012 | Italië, Ferrara

Ferrara 7 juli. Omdat ik pas kon ontbijten vanaf 7.45 ben ik vanmorgen om 6 uur vertrokken en heb in de stad ontbeten. Dit was een saaie maar vooral hete dag, met temperaturen oplopend tot 35 graden. Het hotel heeft Sandra vandaag geregeld via, booking@com, niet duur en vooral geen gezoek in die hitte. Ik heb de Po-vlakte bereikt en zal morgen langs de Po afzakken zuidwaarts. Hier moest ik kiezen, via Ravena-Assisi naar Rome, of via Florence. De hoofdroute via Florence is mij, bij deze hitte te zwaar en ik heb die kant van Italië al eens gezien. Het landschap is veranderd, er zijn geen bergen meer te zien en gelukkig heb ik de wind nog rug. MorgennaarRavenna.

  • 08 Juli 2012 - 19:19

    Wim Pinssen.:

    Hoi Jules
    Je mag alle twee je schoenen aanhouden en dan nog weet ik zeker dat ze in de Po kunnen, en in Florece kun je ook nog natte voeten halen als je ze in de Arno steekt. We zijn wel wat jaloers op je om zo'n mooie route te maken. Verder wensen we je met je tocht het allerbeste.
    Groetjes de klotvaarders Thea en Wim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 52216

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: