Het is niet alleen de afstand die het doet. - Reisverslag uit Rovereto, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Het is niet alleen de afstand die het doet. - Reisverslag uit Rovereto, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Het is niet alleen de afstand die het doet.

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

05 Juli 2012 | Italië, Rovereto

Rovereto, 5 juli. Vandaag weer 120km, om 7.30 vertrokken en met de wind in de rug langs de Adige stroomafwaarts, rustig fietsen met een gem. van 23km/u. , dus om 12 uur in Trento, en toen nog 30 km door maar Rovereto. Ik heb 5,5 uur op het zadel gezeten en gisteren waren dat 6.5 uur en veel harder werken. Nu ik uit het Duitstalig gedeelte ben is de taal veel moeilijker, mijn vertaler op de telefoon doet het perfect maar dan moet ik wel internet hebben. Als ik vanavond niets te eten besteld krijg ga ik wel naar mc. Donalds daar kan ik het aanwijzen. Een foto is van 2 stel uit Overijssel die gisteren met 4 nieuwe Koga E-bike's langs de kant stonden. Ze waren zeer belangstellend en met veel, moederlijke adviezen en de belofte dat ik de helm op zou zetten mocht ik weer verder.
MorgennaarhetmooieVerona.

  • 05 Juli 2012 - 21:07

    Rob Peeters:

    Hoi Jules, helemaal vergeten dat je al onderweg was, foei! Ik heb je verslagen gelezen, prima, ga zo door. Het doel komt elke dag korterbij en Rome is meer dan de moeite waard! Succes verder, m.v.g. Rob.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 52189

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: