Maar goed dat ze geen geweer had - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Maar goed dat ze geen geweer had - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Maar goed dat ze geen geweer had

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

28 Juni 2012 | Duitsland, Bruchsal

Bruchsal 28 juni. Als men door heeft dat ik met de fiets onderweg ben krijg ik steeds dezelfde vragen. Waar ik naartoe op weg ben, of ik dat alleen doe ,hoever het is en hoeveel kilomters ik per dag fiets. Zo ook vanmorgen bij het ontbijt. 100-125 km per dag!!!!, ik heb een keer gefiets met mijn man, de bedoeling was 50 maar het werden er 100 als ik toen een geweer te pakken had gekregen stond er nu een andere naam op het hotel. En dat verteld door een malse goedlachse Duitse. Ik kreeg van schoonzoon Jos een tip om een museum te bezoeken maar ja een LF fietser met een einddoel wijkt niet graag van de route af maar ik vond wel een zeer mooi museum op de route. Autovision in Altlusheim bij Hockenheim, heel veel NSU, voertuigen van vroeger tot nu en ook de toekomst. Voor de liefhebbers heb ik nog een vrijkaartje omdat ik te snel weer de fiets op wilde. Het was vandaag drukkend warm boven de 30graden en de eerste plensbui
was echt welkom. EnvanavondtussendeDuitsersvoetbalkijken

  • 28 Juni 2012 - 19:33

    Tineke Dekker:

    tineke

  • 28 Juni 2012 - 19:40

    Tineke Dekker:

    Beste Jules,
    Van harte wens ik je een zeer voorspoedige reis, veel mooi, hopelijk niet te warm weer en heel veel mooie dingen onderweg, veel prachtige vergezichten en geen ongelukken.
    Ikzelf ben vorige week teruggekomen uit ItalIë. Wij zaten in Umbrië, tussen Gubbio en Perugia. Ik vermoed, dat je heel dicht langs het dorpje Biscina zult rijden waar wij 14 dagen vertoefd hebben.Op een prachtige agri-turismo.
    Een hartelijke groet en heel veel succes, ik zal je volgen.
    Voor als je niet weet, wie ik ben, ik ben één van de sopranen van de Klotvaarders. Kijk na terugkomst maar eens in ons smoelenboek.
    Een heel hartelijke groet en nogmaals een heel goede tijd,
    Tineke Dekker.

  • 28 Juni 2012 - 20:27

    Lei Helgers:

    Leuk dat je deze site geopend hebt zo kunnen we je avontuurlijke trip volgen.
    Dinsdag was half repetitie half discussie
    Heb voorstel gedaan om een dinsdag niet te zingen en het dan af te maken.
    Vanavond zal wel mee vallen. ik zat in Flenburg toen ze tegen de hollanders moesten en toen ik de volgende morgen bij mijn klant kwam vroeg deze met een grote grijns op zijn gezicht of ik goed geslapen had en of er nog nieuws uit holland was Nog veel plezier goed weer en gezond terug.

  • 28 Juni 2012 - 20:34

    Diny En Peter:

    Tja, de Duitsers gaan het helaas niet halen vrezen we.......jij wel !

  • 28 Juni 2012 - 23:05

    DORA KANTERS:

    GEWELDIG JULES,PRACHTIG REISVERSLAG,MOOIE FOTOS.IK VOLG JE OP DE VOET. ALS JE MAAR WEER TERUG BENT,OM MET HET SHANTYKOOR IN HELMOND IN CARAT TE ZINGEN.aLS JE NOG ENERGIE OVER HEBT.gROETJES EN NAAR HET VOLGENDE TRAJECT.SHANTYLID DORA kANTERS DEURNE

  • 29 Juni 2012 - 12:07

    An Frerichs-shanty:

    Ik vind het leuk, om je te kunnen volgen!
    Met jouw fietsverleden moet dat lukken!
    Goeie reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 52234

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: