Grohsfater Rhein straft snel - Reisverslag uit Worms, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Grohsfater Rhein straft snel - Reisverslag uit Worms, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Grohsfater Rhein straft snel

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

27 Juni 2012 | Duitsland, Worms

Grohsfater Rhein straft snel. Worms 27 juni. Vanmorgen was ik maar net 15km onderweg toen ik over een boomwortel reed , en omdat ik die niet gezien had ging ik er met het volle gewicht
(ik schat 119kg)overheen, ik hoorde een knal en wist meteen de zadelbout gebroken. Ik meteen een Duitser die voor zijn huis stond gevraagd, die hebben immers altijd alles bij ons zuhause, maar nee, er zat wel een fietsverhuur op 250 meter. Het was wel een heel speciale bout maar het lukte toch. De wegen zijn vanaf hier wel beter, het weer is goed en ik kan vanavond op de markt naar het voetbal kijken. Ik heb een mooi oranje shirt bij maar ik weet niet of ik dat
vanavond of morgen aantrek. Morgenlaatikderijnrechtsliggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 52212

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: