Vanmorgen om 10 uur waren ze bijna allemaal weg - Reisverslag uit Tübingen, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Vanmorgen om 10 uur waren ze bijna allemaal weg - Reisverslag uit Tübingen, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Vanmorgen om 10 uur waren ze bijna allemaal weg

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

29 Juni 2012 | Duitsland, Tübingen

Tubingen 29 juni. In Nederland zag ik begin van de week nog veel oranje, zelfs hele straten, terwijl we drie keer verloren. Nadat de Duitsers
gisteren met 2-1 verloren van Italië is ieder snel naar huis gegaan en heeft alle geel-zwart-rood verwijderd. Misschien heeft dit te maken met onze trots dat we Nederlanders zijn en na 40-45 geen Duitsers geworden zijn , die zijn alleen trots op hun land als ze winnen. ?????Tubingen
is een echte studentenstad, en in het weekend zeer druk nu het nog geen vakantie is. ik ben nu terecht gekomen in de jeugdherberg en heb mij ingeschreven als Fanfare St. Willibrordus op de Potterschans 6 in Neerkant, sorry Jan, toch bedankt voor het pasje. Morgen maar 65 naar Sigmaringen, op tijd weg het gaat weer boven de 30 graden. DiehittegolfinItaliehoeftvoormijniet.

• 29 Juni 2012 - 20:46

Maarten:

Je gaat als een speer Jules. Verstandig om morgen 65 te doen met die temperatuur. En als ik me goed herinner wordt je morgen getrakteerd op de eerste serieuze klim. Gelukkig krijg je bij de jeugdherberg in Tubingen een stevig ontbijtje zodat je een goede basis hebt. Succes.

• 02 Juli 2012 - 14:05

Lia En Peter:

wij hadden de andere kant van dit effect: het hoofd verkeersknooppunt in Neurenberg werd afgezet om ruimte te maken voor duizenden Italianen. Helaas was ons hotel daar