Ik kan nu nog met de oudjes mee richting Wenen - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Ik kan nu nog met de oudjes mee richting Wenen - Reisverslag uit Sigmaringen, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Ik kan nu nog met de oudjes mee richting Wenen

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

30 Juni 2012 | Duitsland, Sigmaringen

Sigmaringen 30 juni. Vandaag de Swanisch Alp overgegaan 70 km met de meeste hoogtemeters op een dag tot nu en aangekomen aan de Donau. Er zitten fietsers op het terras die de Donauroute nemen tot Passau, ik heb het route boekje ingezien, het is alleen maar berg af. Maar ja dat kan nog altijd tegen de tijd dat ik een accu op de fiets heb. Vanavond ben ik van het terras afgeregend en morgen op weg naar Bregenz is het een stuk koeler +/- 20 graden. Het is dan ook de tijd om alle overbodige, en slecht-weer dingen terug te sturen, hopelijk gaat er dan 5kg af. De jeugdherberg is mij gisteren slecht bevallen, ik zou nog een 2e persoon op de kamer krijgen maar die heeft de kamer bekeken en hoewel hij betaald had is hij toch iets anders gaan zoeken. Ikverheugmeopeenduikindebodensee.

  • 01 Juli 2012 - 08:59

    Diny :

    Jules, je gaat als een speer ! Ik ga op 14 dagen op vakantie, niet dat je dan al in Rome bent als ik terugben. Rustig aan en geniet van alles.
    Diny

  • 01 Juli 2012 - 08:59

    Diny :

    Jules, je gaat als een speer ! Ik ga op 14 dagen op vakantie, niet dat je dan al in Rome bent als ik terugben. Rustig aan en geniet van alles.
    Diny

  • 01 Juli 2012 - 13:59

    Fred En Theo:

    Ha Jules. Wij zijn nu bij Trento. Heerlijk heet 38 graden. Wij hopen woensdag 11 juli in Rome aan te komen maar dat kan nog altijd anders worden. Wij houden kontakt via de sites en wenssen jou verder een goede reis. Succes en tot ziens????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Sigmaringen

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 52163

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: