Ik heb wel eens een douche gehad met minder water! - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu Ik heb wel eens een douche gehad met minder water! - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Ik heb wel eens een douche gehad met minder water!

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

01 Juli 2012 | Oostenrijk, Bregenz

Bregenz 1 Juli.
Nadat het de hele nacht flink gedonderd en gebliksemd had ben ik om 7.30 vertrokken met 14 graden. Om 9 uur kreeg ik een enorme plensbui over mij heen maar gelukkig was het na 15 min. voorbij. Overal zag ik korenvelden die plat lagen en afgerukte takken. Een fietsster getroffen uit Volkel die op de terugweg was en hagelstenen als golfballen op haar tent gekregen had. Het weer werd beter en ik heb even een "curry-worst" verorberd op een dorpsfeest.
Berg af met de wind in de rug ging vlot door tot de Bodensee. Tocheenmooiedagmetveelafwisseling.

Ps. raadje plaatje: wat betekend de bijgevoegde foto??

• 02 Juli 2012 - 08:51

Lei Helgers:

Goedemorgen Juul,

Altijd nog beter als geen water moet je maar denken,krijg je zo,n droge keel van.
    Op naar de Bodensee.
    Veel plezier nog

• 02 Juli 2012 - 08:53

Lei Helgers:

Foto?
    Kroeg voor geheelonthouders?

• 02 Juli 2012 - 14:01

Lia En Peter:

wat doet een fietser eigenlijk bij onweer? Doorfietsen of schuilen?
    De foto moet een kunstwerk zijn: Iets met deze grootte (10 tot de macht -13 meter) is 1000x kleiner dan een atoom.
    Sterkte voor de reis.