Ik vertrek zondag met een warm gevoel. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Ik vertrek zondag met een warm gevoel. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Ik vertrek zondag met een warm gevoel.

Door: jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

28 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoewel de weersvoorspellingen niet te best zijn vertrek ik met een warm gevoel. De laatste dagen heb ik zoveel goede wensen gekregen dat ik er af en toe best stil van werd(en dat wil bij mij wat zeggen).
Alles, hoewel alles, is geregeld met uitzondering van mijn gsm, een heel verhaal maar het komt er op neer dat ik zaterdag morgen nog op een nieuw abbonement of nieuwe telefoon uitmoet. Maar dan kan het ook beginnen. Wat mij betreft is het zondag morgen om 10 uur gewoon aan fietsen(ik heb tegen sommige 11 uur gezegd) en dan met hopelijk met de wind in de rug het goede weer tegemoet. Het vooruitzicht van elke dag enkele keren een terras aandoen, een heerlijke lunch, en elke avond uit eten trekt mij wel aan. Mensen bedankt voor de goede wensen en je hoort nog vanmij...........Jules, nog steeds niet op de fiets. p.s. de fiets staat gepakt en gezakt in de kamer.

  • 28 Augustus 2010 - 15:02

    Peter En Lia:

    Buurman, een hele goede reis toegewenst en kom gezond weer terug!

  • 29 Augustus 2010 - 09:47

    Math & Francet:

    Jules, goeie reis, succes en zet um op !!

    Groetjes van je "ouwe" buurtjes

  • 30 Augustus 2010 - 11:47

    Linda:

    Jules, Succes met je reis en geniet ervan!

    Groetjes,

    Linda Groenen

  • 10 September 2010 - 11:54

    René Janssen:

    Hoi Jules, ik hoop dat het heel voorspoedig verloopt deze reis,Succes en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 52161

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: