Met toeters en bellen en enkele traantjes - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Met toeters en bellen en enkele traantjes - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Met toeters en bellen en enkele traantjes

Door: jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

29 Augustus 2010 | Nederland, Maastricht

> Na een ontbijt met de hele familie moest het toch gebeuren, afscheid nemen voor 3-4 weken,terwijl het nooit langer dan 8 dagen duurde was wel even moeilijk. Om 9.45 stapte ik op de fiets. Toen ik Neerkant uit reed moest ik toch nog snel een foto maken van het van het plaatsnaam bord. Ineens hoorde ik een vertrouwd geluid de brandweerwagen van Neerkant kwam me achterna met sirene en blauw licht. Ik had hier niet op gerekend en het was een echte verrassing. Na een korte speech en weer enkele knuffels van Francine ging toch echt richting zuid.
> Via Maaseik ging het naar Maastricht waar ik net voor de bui binnen was. Het is nu het weekend van Preuvenement maar dat is vanavond helemaal verregend. Dan nu op tijd
> De hut in en morgen
> Hopelijk droog de Ardennen in. Jules.
>
>
> Verstuurd vanaf mijn iPhone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 52207

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: