Nog 3 dagen en dan richting zuid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen en dan richting zuid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen en dan richting zuid

Door: jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

26 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen, het is nu na 24 uur en ik heb mijn fiets(natuurlijk) in orde gemaakt en heb de tassen er eens op proef aangehangen en alles bij elkaar gezocht wat mee moet. De uitspraak van de meeste fietsers en bijna alle lopers is" alles wat je thuis laat is meegenomen" want het moet ook allemaal bergop. Eind augustus en september moet je geluk hebben met het weer en als ik er zeker van zou zijn dat het niet regent kan ik helft thuis laten. Maar ik wil (zeker als pelgrim) de goden niet verzoeken en zal voldoende warme en waterdichte kleding meenemen. Ik heb alles bij elkaar en wil eigenlijk het liefste morgenvroeg vertrekken maar het wordt toch zondag morgen.
Tot de volgende keer.....Jules, nog niet op de fiets.

• 26 Augustus 2010 - 09:09

Theo Karis:

Leuk je op deze manier te volgen.
    Heel veel suc6

• 27 Augustus 2010 - 19:44

Ellen En Theo:

He Jules We zullen je zeker blijven volgen.
    Heel veel succes tijdens de rit en in Spanje is het droog maar erg warm maar dat zul je nog wel ervaren.P.S. Met welke Koga ga je deze tocht maken????

• 30 Augustus 2010 - 15:35

Henk-lies:

jules succes
    beter weer
    en lekker eten

• 18 September 2010 - 07:54

Harrie En Annie:

jjules heel veel fiets plezier