Ik heb niets met oude stenen! - Reisverslag uit Città di Castello, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Ik heb niets met oude stenen! - Reisverslag uit Città di Castello, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Ik heb niets met oude stenen!

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

10 Juli 2012 | Italië, Città di Castello

Citta di Castello 10 juli. Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik niet veel met de historie van plaatsen waar ik door kom. Kennissen-vrienden zouden in elke stad wel dagen door kunnen brengen en alles gaan bekijken. Ik ben een fietser en geniet van alles wat ik zie, ik waardeer mooie natuur maar zie mooie natuur op 2 benen in de stad ook heel graag. Het is voor mij elke dag weer een verassing waar ik aankom en wat ik aantref. Vandaag viel het tegen, de kamer die ik geboekt heb zag er op internet fantastisch uit met bubbelbad, en buiten 2 zwembaden. Na lang zoeken moest ik 5km terug op de route in een gat met 20 huizen. Mooi oud gebouw, zwembad smerig, airco niet aangesloten, tv en internet werken niet. Eten niet mogelijk de baas is er niet, en die kookt. Enz,enz. Ik heb mijn boeltje gepakt en booking@com regelt dat het geld terug komt. De plaatselijke fietsemaker gevraagd, ik zit nu midden in het mooie centrum, met als afwisseling een menukaart waar ook Engels op staat. Allesweerpicobello.

  • 11 Juli 2012 - 16:11

    Theo Thijssen:

    Jules,

    Wij gaan morgen de laatste km's maken en vliegen vrijdag naar huis.Succes van Fred en Theo

  • 11 Juli 2012 - 17:25

    Lia En Peter:

    De laatste loodjes, Jules. Je raakt natuurlijk nooit uitgekeken op 2 benige stedelijke natuur. En wij maar denken dat het een pelgrimstocht is :). Sterkte. Het is hier nu 16 graden en het regent onophoudelijk-

  • 11 Juli 2012 - 19:24

    Jos Hoeijmakers:

    He Jules,

    gaat geloof ik wel best op de fiets, het tempo zit er in ieder geval goed in.

    Met het hotel ging het geloof ik niet al te best, als dat de enige tegenvaller is waar praten we dan over :-)

    Geniet van je laatste dagen op de fiets en tot maandag.

    Groet,

    Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Città di Castello

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 52199

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: