Gelukkig is de paspoortcontrole afgeschaft. - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu Gelukkig is de paspoortcontrole afgeschaft. - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Gelukkig is de paspoortcontrole afgeschaft.

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

02 Juli 2012 | Oostenrijk, Bludenz

Bludenz 2 juli. Zeer ontspannen km vanaf de Bodensee. Overtollige 4.5 km bagage op de post gedaan, sorry Francine niet gewassen. Op die 70 km ben ik verschillende keren een grens overgestoken, hoeveel keer en waar weet ik niet, Duitsland, Zwitserland heb ik gehad en nu zit ik in Oostenrijk. Ik heb een klein probleempje met mijn fiets gehad, de body van het achterwiel was losgelopen door de slechte wegen en het gewicht wat er op zat. Samen met zeer behulpzame mensen van een sport-fietswinkel eerst een stukje speciaal-gereedschap gemaakt en de body vast gezet. Een uur bezig geweest, service van de zaak, een bijdrage in de fooienpot was wel welkom. Morgen de eerste echte bult, de Arlbergpas, ik zit nu op 700 meter in ga naar 1793 meter en dat in 27 km. Morgenweetikweerofookbergopkan.

  • 03 Juli 2012 - 11:09

    Henk En Lies:

    hoi Jules,
    'n teken van leven uit de Neerkant.
    We zien dat je goed in schema ligt.
    Vandaag wordt het klimmen geblazen voor jou.
    Hier gaan we dadelijk ook op de fiets {naar 't dichtsbijzijnde terras natuurlijk}
    De groeten van ons allen en kom goed aan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 52222

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: