De laatste bladzijde in het boekje - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Jules Corte - WaarBenJij.nu De laatste bladzijde in het boekje - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Jules Corte - WaarBenJij.nu

De laatste bladzijde in het boekje

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

27 September 2010 | Spanje, Arzúa

Niet van de tekst maar wel van het hoogteprofiel. Dit is het traject Galicië met de Cebreiro en andere beklimmingen, de klimmen zijn mooi en de afdalingen schitterend door de mooie wegen en vergezichten. Zoals meestal als iets je goed afgaat krijg je er steeds meer zin in en wordt het leuk. Met de wandelaars is het wel een apart verhaal ik heb van alles geprobeerd, van buenas dias, goede morgen, bon camino tot ole, maar krijg zelden iets terug. Ze zien me gewoon niet zitten op mijn fiets als ik ze voorbij rij. Als ik van mensen langs de kant een groet krijg staat er bijna altijd een fiets in de buurt, een fietser dus.
Op 50 km voor de streep vind ik wel dat de tocht me beter af is gegaan als ik gedacht had. Met enkele fietsdagen in de regen ben ik er goed vanaf gekomen en ik lichamelijk geen problemen gehad(geestelijk ook niet). Ik heb veel mensen ontmoet uit de hele wereld en veel indrukken opgedaan.
Julesgaatmorgendemooistetochtafmaken

  • 28 September 2010 - 08:14

    Diny:

    Ze zien je wel hoor, maar fietsers gaan in verhouding zo snel, een flits en je ziet ze niet meer. En zo kom je al bijna aan op dat prachtige plein en sta je voor die indrukwekkende kathedraal. Dan is de mooiste tocht alweer voorbij.....
    Doe Jacobus de groeten van me.
    Buen viaje terug naar de Neerkant.

  • 28 September 2010 - 09:28

    Lia En Peter:

    Fantastisch! Een echte bikkel.
    Goede en veilige thuisreis Jules

  • 28 September 2010 - 11:10

    Wilco:

    Jules, het was elke dag weer leuk om een nieuw verhaaltje van je belevenissen tijdens je tocht te lezen. Veel succes nog op het laatste gedeelte van de route.

  • 28 September 2010 - 12:19

    Frans En Jose:

    nou jules inderdaad de laaste loodjes van een indrukwekkende reis.Met leuke verhalen van wat je allemaal meemaakt.Heb wel gezien onze Francien hoeft thuis niet meer alleen de was te doen je hebt ook vanalles geleerd Groetjes uit een nat Grubbenvorst en geniet ma van het laatste stukjeFrans en Jose

  • 28 September 2010 - 12:49

    Henk En Lies:

    het einddoel is op het kaartje in zicht.
    proficiat vast jules.
    geniet van je prestatie.
    goedeterug reis en tot in ons neerkantje.

  • 29 September 2010 - 05:31

    John En Karin :

    Ha die Jules,

    Het zit er op! Welkom thuis, hopelijk is het allemaal naar wens geweest en we zijn benieuwd naar de verhalen.
    Tot ziens in Neerkant. John Karin Herm en Siebe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 52194

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: