Heb met deze schoonheid onder de waterval gestaan - Reisverslag uit Bagno di Romagna, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Heb met deze schoonheid onder de waterval gestaan - Reisverslag uit Bagno di Romagna, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Heb met deze schoonheid onder de waterval gestaan

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

09 Juli 2012 | Italië, Bagno di Romagna

Bango di Romano. 9 juli. Toen ik aankwam had ik het helemaal gehad, vertrokken om 7.30 met 27.5 graden, opgelopen tot 36 graden om 14 uur. Op het laatste stuk waren ze nieuwe asfalt aan het draaien ik maakte er mooie! sporen in. Toen ik dit zag kon ik het niet laten en ben compleet met kleren aan onder het water gaan staan , sorry geen foto. 95km, gelukkig is het de komende dagen wat korter. Dit is een kuuroord en ik ga vanavond in de "thermen" zwemmen. In deze thermen komen de Russische astronauten ook ,om bij te komen van een ruimtereis. Morgen op tijd 12 km klimmen en dan 2 dagen rustig vlak of bergaf. 30gradenvindikmeerdangenoeg.