Heb met deze schoonheid onder de waterval gestaan - Reisverslag uit Bagno di Romagna, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Heb met deze schoonheid onder de waterval gestaan - Reisverslag uit Bagno di Romagna, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Heb met deze schoonheid onder de waterval gestaan

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

09 Juli 2012 | Italië, Bagno di Romagna

Bango di Romano. 9 juli. Toen ik aankwam had ik het helemaal gehad, vertrokken om 7.30 met 27.5 graden, opgelopen tot 36 graden om 14 uur. Op het laatste stuk waren ze nieuwe asfalt aan het draaien ik maakte er mooie! sporen in. Toen ik dit zag kon ik het niet laten en ben compleet met kleren aan onder het water gaan staan , sorry geen foto. 95km, gelukkig is het de komende dagen wat korter. Dit is een kuuroord en ik ga vanavond in de "thermen" zwemmen. In deze thermen komen de Russische astronauten ook ,om bij te komen van een ruimtereis. Morgen op tijd 12 km klimmen en dan 2 dagen rustig vlak of bergaf. 30gradenvindikmeerdangenoeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bagno di Romagna

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 52164

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: