Als mijn ex. klanten deze fietsen hadden!! - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Als mijn ex. klanten deze fietsen hadden!! - Reisverslag uit Ravenna, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Als mijn ex. klanten deze fietsen hadden!!

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

08 Juli 2012 | Italië, Ravenna

Ravenna 8 juli. 90 % van de fietsen die hier rondrijden zouden bij ons direct bij het oud-ijzer gezet worden. De trend in de steden is een fiets die er uit ziet als de fiets die ook in India gemaakt werd +/- 1970. Wat wel met de tijd meegaat zijn de racefietsen, het kan niet op. Ravenna heeft veel gebouwen die op de wereld-erfgoed lijst staan en wordt in 2019 culturele hoofdstad van Europa. Misschien heb ik niet goed gekeken, ik heb de Po compleet gemist.
Volgens mijn planning nog 6 dagen fietsen, rustig aan met een gemiddelde van 70km. Morgengaathetlangzaamomhoog.

• 09 Juli 2012 - 14:48

Armando:

Hoi Jules

ben net terug van 2 weken Gr5 (bergwandelen in de Alpen) en loop dus even achter bij het lezen van jouw verslag. Zo te lezen vermaak jij je wel, ook al is het kennelijk lastig met de familie zo 'op afstand'. Dat zal binnenkort wel over zijn, want het is niet ver meer. Nog een goed vervolg en let goed op in Rome; er lopen net zo veel boeven rond als in Amsterdam

• 09 Juli 2012 - 16:38

Harrie En Mia.:

Hallo Jules.
    Wij zijn thuis in Deurne na een lange en voorspoedige reis naar Noorwegen en terug. Fantastisch en alles is voorspoedig gegaan. Alleen heel vaak en veel wind tegen maar dat went.
    Hulde aan onze Koga. Nu weer 3100 km en de 1ste kapotte band na 5 jaar.

We volgen je reis vanaf nu. Het gaat heel goed begrijpen wij. Elke verslag is voor ons weer een herinnering aan vorig jaar.
    Het is een prachtige reis.
    Veel succes en vooral genieten van alles wat je ziet, hoort, ruikt en proeft.
    Fiets vooral niet te snel.
    Heel veel groeten....

• 09 Juli 2012 - 18:15

Jan Duijts:

Hoi Julles, wij zijn ook enkele dagen terug van fietsen in Oostenrijk wel met hulp maar jou tocht is toch een heel ander avontuur ik wens je een goede vaart met veel wind in de rug en een behouden thuiskomst en nog veel zonnige dagen groetjes

• 10 Juli 2012 - 08:57

Theo Karis:

Je vrouwtje was 8 juli bij ons.
    Toen hoorde ik dat je onderweg was.
    Zo te lezen gaat het allemaal behoorlijk voorspoedig.
    Suc6 en kom goed thuis.