Merano-Meran - Reisverslag uit Meran, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu Merano-Meran - Reisverslag uit Meran, Italië van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Merano-Meran

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

04 Juli 2012 | Italië, Meran

4juli. 38 jaar getrouwd en meer dan 1000 fietskilometers uit elkaar. Toen ik terug kwam van de fietstocht naar Santiago de Compostella in 2010 heb ik gezegd dat ik nooit meer 4 weken weg ga van Francine de kinderen en kleinkinderen. Ik heb mijn woord gehouden het zijn dit keer 3 weken. Maar nu serieus, ondanks telefoon, computer en Skype is het toch een hele tijd Vandaag de Resche-pas over, dit ging goed want de echte klim ging in 11 haarspeldbochten omhoog en de rest ging mooi geleidelijk . Vanaf km 40 tot 105 ging het over een prachtig, deels nieuw, fietspad omlaag naar Meran. Het is druk, veel fietsers gaan met de trein omhoog en fietsen dan rustig terug.
Meran hoorde voor de 1e Wereldoorlog bij Oostenrijk, de taal spreken ze nog wel maar het is toch een echte Italiaanse stad waar s 'Avonds hele families met de kinderen nog op straat zijn. Trentoisdevolgendestop.

  • 04 Juli 2012 - 20:53

    Luuk:

    Proficiat, Jules!
    We zullen morgen bij de Klotvaarders aan je denken.

  • 05 Juli 2012 - 09:21

    Harrie Van De Mortel:

    hee julio,
    gefeliciteerd . Ik lees dat je goed op schema ligt en de accomodatie waar je verblijft zijn ook niet slecht. En italie kunnen ze er op culinair gebied ook echt wel wat van. Succes met je verdere reis en we volgen je.
    gr
    Harrie

  • 05 Juli 2012 - 14:32

    Lia En Peter:

    Je gaat als een speer man! Jij ook gefeliciteerd met je trouwdag. Dat met de bloemen is ook goed afgelopen. Mooie fotos maak je, maar bij mij zijn ze niet helemaal scherp. Ennumaargenietenvanhetitaliaanseleven:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 52153

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: