Een goede dag voor een heer uit Klimmen - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu Een goede dag voor een heer uit Klimmen - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Een goede dag voor een heer uit Klimmen

Door: jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

06 September 2010 | Frankrijk, Nevers

Toen ik gisteren het restaurant binnen kwam zag ik bij een man op tafel een Nederlandse krant dus ik aan het tafeltje erlangs. Mijnheer was komen klimmen via dezelfde route en blij dat hij iemand sprak met die dezelfde kant uitging. dat het een echteklimmer was bleek wel, hij was een dag later dan mij vertrokken uit Klimmen bij Valkenburg en elke dag zowat 140 km afgelegd. Hij was blij om na 5 dagen weer eens nederlands te praten.

He mannen van de bandweer hoe was het veel klimmen in winterberg of veel aan de tap hangen. Het eerste van de 3 routeboekjes heb ik uit en krijg nu een waar het vlakker is. ik zit nu op een terras in Nevers waar het na een beetje regen onderweg goed toeven is. morgen is een regendag voorspeld en dan gaat het weer droog richting 25 graden, hoop ik een stel dat ik vandaag tegen kwam was blij met de temperatuur ze haden 35-40 graden gehad
julesevennietklimmen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 52160

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: