Veel water en veel kilometers - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu Veel water en veel kilometers - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Veel water en veel kilometers

Door: jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

07 September 2010 | Frankrijk, La Châtre

Het meeste water zat gelukkig in de kanalen waar ik langs reed maar er viel nog genoeg van boven in st. Armand-Montrond tijd voor de lunch. hier startte de tour de Lavenir, ik wilde medoen maar was met mijn 60 jaar te oud. vandaag 136km de meeste met wind tegen, 4km zeker niet want ik moest terug naar het restaurant waar ik mijn helm vergeten was. en dan zoeken waar was het ook weer in en van die eenrichtings straatjes nadat ik de kassabon had laten zien aan een nette dame was het snel gevonden. Francine zal wel zeggen dan houd die helm maar op. het niet klimmen is niet uitgekomen ik heb die wegen niet gevonden het is moeilijk om stempels te krijgen op mijn pelgrimspaspoort maarja ik heb nog en tijdje te gaan en het zal in Spanje wel beter lukken.julesstoptmorgeneerder.

  • 08 September 2010 - 18:32

    Peter En Lia:

    Hallo fietsende buurman. We zijn heel trots op je prestaties. We zouden het je niet nadoen. En je blijft opgewekt. Hier alles OK. We zijn nu weer aan het oppassen in Best. Blijf er van genieten!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Châtre

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 52196

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: