Dagdromen langs het kanaal - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu Dagdromen langs het kanaal - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Dagdromen langs het kanaal

Door: jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

05 September 2010 | Frankrijk, Vézelay

Dromen zijn bedrog toen ik merkte dat ik 6km te ver doorgereden was op het mooie jaagpad langs het Canal du Neverais, geen nood mijn gps wees me weer mooi de weg terug op de route, wat hij_zij niet aangaf was dat het een klim van 4km betekende. weer on_route wachtte me 3.5km bergop naar Vezelay maar dat was de inspanning echt waard. Het is een mooi stadje met veel ateliers van diverse kunstenaars. Er is ook een klooster van de Franciscanessen, ik heb overwogen om daar te overnachten maar heb toch gekozen voor en Chambre D-Hotes bij een kunstenaar. Dit was wel het mooiste wat ik ooit gehad heb, het stond vol kunst en was compleet gerestaureerd. De bazin heeft de was gedaan en dat is nog eens luxe er zijn van die dagen dat ik wat moet verzinnen voor mijn blog maar vandaag had ik stof genoeg, zoals het gesprek met en wandelaar, een mevrouw met ezel en hond enzenz Juleshadvandaageengoededag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 52159

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: