119,5kgzuidwaarts - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu 119,5kgzuidwaarts - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

119,5kgzuidwaarts

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

25 Juni 2012 | Duitsland, Euskirchen

Voor ik vanmorgen door de familie uitgezwaaid werd ben ik maar even op de weegschaal gaan staan, 90 kilo, schoon aan de haak, de fiets 14,5 en ook nog 15 kg bagage. De koffiestop was bij ex collega Piet Dhamen in Vlodrop waar ik langs de Roer-Ruhr Duitsland binnen fietste. De planning was Duren na 100 km maar die stad viel erg tegen en zit ik in Euskirchen na 140 km. Een heel end maar toen na de middag de zon doorkwam en ik de wind nog harder in de rug kreeg zaten die extra km er snel op. Ook de eerste LF(lange afstand fietsers) ontmoet, een stel uit Geldrop op weg naar zuid-Duitsland en een stel uit Vechel die vanuit Rome gestart zijn en klaagde dat ze al de hele dag de wind tegen hadden. Morgen op naar Boppart aan de Rijn. JekomtzeookoveraltegendieBrabanters.

  • 26 Juni 2012 - 17:12

    Lia En Peter:

    Mooi man. Dan kruisen onze wegen zich morgen ergens bij Frankfurt!
    Je ook uitzwaaiende buren

  • 26 Juni 2012 - 19:31

    Maarten:

    Vooral hopen dat de mensen die je tegenkomt blijven klagen over tegenwind Jules.
    Flink eind, Euskirchen, ik was al aardig aan de pin toen ik de eerste dag in Duren was aangekomen.
    Fijne reis met mooi weer gewenst .

  • 26 Juni 2012 - 20:21

    Kapitein Luuk:

    Geweldig, dat je dit kunt. Ik ben niet echt jaloers, want ik kan gelukkig nog andere dingen.
    Maar heb veel respect voor je. Hou vol, we volgen je op de voet!!

  • 27 Juni 2012 - 17:25

    Tom Klaassen:

    We wensen je veel succes met je fietstocht en ik weet dat je het kunt.
    Het moet niet zo zijn dat je de gehele tocht de wind in je rug hebt ,want anders ben je van de 52 weken per jaar er wel 48 op de fiets en het thuisfront kan je niet missen.

    groeten

    Tom en Regine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Euskirchen

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 52216

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: