Slecht geslapen van de thee maar toch goed bergop! - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Jules Corte - WaarBenJij.nu Slecht geslapen van de thee maar toch goed bergop! - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Slecht geslapen van de thee maar toch goed bergop!

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

19 September 2010 | Spanje, Pamplona

Ik was vanmorgen blij dat het 7uur was, dan mag
er in een gite geluid gemaakt worden en gedoucht worden. De thee heeft niet bezorgt voor een goede nachtrust en de snurkende Belg ook al niet. Een slaapkamer vol mensen met de ramen dicht en waar ik van elk geluid wakker word is niets voor mij, in ben dan misschien geen pelgrim of een moderne. Op tijd gestart en na 12 km opwarmen kwam een klim van 16 km over de Ibaneta met een stijging van 7-9 % ging het van 163 maar 1057 meter. Ik ging er in 2.5 uur overheen en merk wel dat de conditie veel beter is geworden de laatste 3 weken. Klimmen begint leuk te worden als het goed gaat en het is een genot om om te kijken naar het dal en te zien hoeveel je geklommen hebt. Door naar Pamplona het is een mooie stad, zeker bij mooi weer.
Met mijn fietsmaat Ton hebben we nu een mooie kamer,met 2 aparte bedden natuurlijk, en vanaf morgen gaan we een beetje plannen wanneer we de terugreis per vliegtuig moeten boeken.
P.'s. Juist terug van een typische Spaanse Tapasavond toch anders als het Franse uit eten.
Julesweetnuzekerdathijookbergopkan.