Weer in Neerkant. - Reisverslag uit Neerkant, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Weer in Neerkant. - Reisverslag uit Neerkant, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Weer in Neerkant.

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

16 Juli 2012 | Nederland, Neerkant

Ja beste mensen het is weer gedaan, waar je bijna 3 weken fietst om er te komen ben je in 2 uur weer terug in Nederland. Het was een mooie ervaring , hoewel ik af en toe klaagde over het harde werken en de hitte ben ik die 15 graden en regen thuis snel moe. Ik wil iedereen bedanken die meegelezen en en gereageerd hebben. Vooral wil ik Francine,de kinderen en buren bedanken die het mij mogelijk hebben gemaakt om zo'n mooie reis te maken. Juleszalhetfietsennietopgevenmaarnuevenrustigaan.

  • 17 Juli 2012 - 05:12

    Margriet Hoffmans:

    Proficiat Jules!
    Een hele prestatie

  • 21 Augustus 2016 - 13:58

    Will Verhaag:

    Jules, wij wensen je veel succes en vooral goed weer...!!!
    Gr. Will & Willemien

  • 21 Augustus 2016 - 14:26

    Peter Jaspers:

    Veel fiets plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1412
Totaal aantal bezoekers 52166

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: