En toen was het afgelopen! - Reisverslag uit Neerkant, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu En toen was het afgelopen! - Reisverslag uit Neerkant, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

En toen was het afgelopen!

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

30 September 2010 | Nederland, Neerkant

Na een dag genieten, mensen spreken die je de afgelopen maand onderweg getroffen hebt en de laatste keer uit eten, terug naar huis. Presies goed geplant, een dag later en ik had onderweg heel slecht weer gehad. Toen ik op de taxi wachtte begon het te regenen. Mijn vlucht ging
door terwijl er veel vluchten gecanceld waren.
De familie stond te wachten met bloemen en slingers en met het overschrijden van de eindstreep was dit het einde van de reis.
Weer mooi in Neerkant te zijn al mis ik na 1 dag de zon al weer, maar ja het kan niet altijd feest zijn en het heeft lang genoeg geduurd.

Julesnunietmeeropdefiets.

  • 01 Oktober 2010 - 08:48

    Armando:

    Jules

    Niets is mooier dan weer thuiskomen (op het vertrekken na dan…)

    Ik heb binnen mijn groepje lange-afstand-wandelaars en -fietsers nagepraat over jouw opmerking inzake het verschil tussen de fietsers en de wandelaars.
    We kwamen tot de volgende uitleg, die mijn redelijk lijkt.
    De fietsers zijn bijna altijd al mensen die regelmatig tochten maken en die groeten elkaar toch al vaker.
    Onder de wandelaars zijn er ook wel met een lange-tochten-achtergrond maar het gros schijnt normaliter niet of nauwelijks tochten te maken. Zij zijn ook veel meer gericht op het einddoel en zien de tocht meer als boetedoening of beproeving of hoe je dat ook noemt. Ze zijn veel meer in zichzelf gekeerd en sommige lopen te brevieren en zo.

    He nogmaals proficiat en ik weet dat je lang met veel voldoening en genoegen op die tocht zal terugkijken.

  • 01 Oktober 2010 - 12:50

    Diny :

    Dag Jules,
    Nogmaals proficiat en welkom thuis. Ben benieuwd of je toch niet stiekem door het virus besmet bent geraakt. We wachten dat maar af. Ik heb trouwens geen idee hoe lang de incubatietijd is. Dat is bij iedereen anders.

  • 01 Oktober 2010 - 21:20

    Theo En Miep Karis:

    Jules,
    Proficiat met je puike prestatie.
    Het was leuk je op deze manier te volgen.

  • 02 Oktober 2010 - 18:39

    Johannes:

    Een geweldig voldaan gevoel moet het zijn om weer in je vertrouwde omgeving te zijn. Wij hebben je gevolgd en meegenoten van jouw tocht!! Een ervaring die bijna niet uit te leggen is als je hem zelf niet meegemaakt hebt. Een herinnering ook die steeds mooier wordt als je er aan herinnerd of op welke manier dan ook met geconfronteerd wordt zelfs na jaren. Proficiat met deze prestatie Annie en Johannes uit Bakel

  • 07 November 2010 - 16:59

    Petra Uit Lieshout:

    Hoi Jules,

    Hoe vergaat het je zo na de fietstocht?
    En wat een leuk artikeltje in de krant!
    Onderweg vertelde ik je over mijn plannen en op 15 jan. 2011 gaat het gebeuren. Afgelopen dagen heb ik het overal bekend gemaakt dus nu kun je er ook over spreken als je wil.
    En euh... hier in Lieshout ga je nog al eens over de tong. Hahaha!
    Heel veel groeten,

    Petra van Zeeland
    uit Lieshout

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 52155

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: