Julesgaatweeroppaddezekeernaarpraag. - Reisverslag uit Neerkant, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Julesgaatweeroppaddezekeernaarpraag. - Reisverslag uit Neerkant, Nederland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Julesgaatweeroppaddezekeernaarpraag.

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

21 Augustus 2016 | Nederland, Neerkant

Julesgaatweeroppaddezekeernaarpraag. Praag was ook al in 2014 de bestemming maar door de vliegramp met de MH17, waar 6 van onze buren om het leven kwamen en een val met de fiets in 2015 ging het niet door. Deze keer weer alleen op een route met minder klimmen en meer groen en veel langs waterwegen. Via Duitsland naar de mooie stad in Tsjechië. In 1970 was ik ook al achter het ijzeren gordijn in Cheb voor een muziek festival. Het begint nat maar de voorspellingen zijn goed, de conditie is redelijk en ik kijk uit naar 2 weken lekker ontspannen. Metdewindinderugnaarhetoostenikheberzinin.

Verstuurd vanaf mijn iPhone

• 21 Augustus 2016 - 21:56

Jan Manders:

Jules,
    Dapper om nog aan zo'n fikse tocht te beginnen. Rare dingen voorbehouden, ga je het vast en zeker waarmaken. Aan je wilskracht zal het niet liggen. En aan je fietske denk ik ook niet.....!
    Goeie reis en vooral lekker genieten onderweg!
    Jan Manders, Deurne.

• 22 Augustus 2016 - 00:35

Dora Kanters Deurne :

Veel respect Jules, Een heel goede reis gewenst en kijk uit naar je reisverslag. Groetjes Dora Kanters Deurne