Dag 1 - Reisverslag uit Haltern, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Haltern, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

21 Augustus 2016 | Duitsland, Haltern

Als het regent zit er veel zuurstof in de lucht alleen jammer dat het water nat en koud is. De eerste dag 145 km met de wind in de rug en 60 km waar het echt nat was. Aangekomen in Haltern am See, alleen jammer dat het stadje niet echt aan het meer ligt. Na zuid Europa nu naar het oosten een groot gedeelte door Duitsland ik heb het voetballen niet afgekeken maar aan de vlaggen te zien heeft Duitsland verloren. Het is wel fijn dat ik de taal versta en een gesprek aan kan knopen zonder een vertaalwoordenboek. Na het eten nog even op het terras gezeten mooi uitzicht maar toch te koud. Morgennogeenbeetjeregenendanopnaardezon

• 21 Augustus 2016 - 22:07

Diny Vervoort:

Dag Jules, wij maakte. Deze fietstocht ook in ik meen 2008. Prachtige tocht masr het weer moet wel meewerken. Alle goeds ! Ik ben momenteelmik Bordeaux en werk in de Santiago herberg aldaar. Buen camino !

• 22 Augustus 2016 - 12:40

Jan Smulders:

Hallo Jules, je hebt de eerste dag toch al wel stevig doorgetrapt ondaks dat natte weer, maar vanaf dinsdag wordt het beter en wellicht later deze week wellicht zelfs te warm.

Wens je een heel fijne fietstocht.
    Tot nu toe wist ik niet dat ook jij een langeafstandfietser bent, maar doe je vast niet samen met Fransien.

• 22 Augustus 2016 - 12:40

Leo Helgers:

Hallo Jules,
    Top. Een goede reis gewenst en niet vergeten af en toe er bij te zingen

• 23 Augustus 2016 - 08:25

Jan Van Der Steen:

Beste Jules, volgens mij rij je het mooie weer tegemoet. Ben onder de indruk van je sportieve prestatie. Goede reis.

• 23 Augustus 2016 - 18:14

Harrie En Mia Bocken:

Hallo Juul , wat fijn te lezen dat je nog niet af bent van je verslaving !! Wat n afstand heb je afgelegd de eerste dag , aan je conditie mankeert nog niets zo te lezen ! Wij willen je n hele fijne fietstocht toewensen ! Geniet , geniet de tijd gaat toch al zo snel !!
    Groetjes en veel fietsplezier !! Harrie en Mia