Dag 2 - Reisverslag uit Lippstadt, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Lippstadt, Duitsland van Jules Corte - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

22 Augustus 2016 | Duitsland, Lippstadt

120 km met de 145 van zondag nog in de benen. In Lippstad op het terras met blauwe lucht en de avondzon merk ik dat 265 km in 2 dagen wel genoeg is voor een fietsenmaker van 66. Maar ja, niet klagen het is vrije keus, maar.......morgen toch wat minder. Als het weer slecht is kan ik niet echt genieten en trap graag veel kilometers weg naar de zon. Op deze route zijn fietspaden door de natuur vaak grind en gravelwegen wat met de regen ban de laatste dagen niet echt opschiet. Ik probeer me de komende dagen wat aan te passen aan de route en aan mijn leeftijd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Lippstadt

Fietstocht naar Praag

Fietstocht naar Praag

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2016

Weer thuis

22 Augustus 2016

Dag 2

21 Augustus 2016

Dag 1

21 Augustus 2016

Julesgaatweeroppaddezekeernaarpraag.
Jules

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 52142

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 04 September 2016

Fietstocht naar Praag

25 Juni 2012 - 18 Juli 2012

Fietstocht naar Rome

Landen bezocht: